Har du tillid til din forsikring?
Hvorfor siger vi 'Tilliden er gjensidig'?
Vi danskere er gode til at vise tillid. Vores samfund er bygget på tillid. Tillid mellem mennesker, myndigheder, institutioner og virksomheder. Og danskerne er gode til det med tillid. Vi parkerer gladelig vores barnevogn uden for caféerne, og der er ubemandede grøntsagsboder i vejkanten.
Tænk hvis forsikring på samme måde var præget af tillid. Så kunderne følte sig trygge ved deres dækning, og selskabet stolede på kunderne. Desværre har mange den opfattelse, at forsikringsselskaberne forsøger at undgå deres ansvar.
Det vil vi gerne lave om på. Vores mål er at genskabe tilliden til forsikring. I virkeligheden er det sådan, at næsten alle får den erstatning og hjælp, de har brug for uden problemer, og vi stoler på vores kunder. Forsikringer bør handle om tilliden til hinanden. Derfor siger vi ”Tilliden er gjensidig”.
Tillid er, at du kan nøjes med at give dit nummer
Desværre har mange den opfattelse, at forsikringsselskaber forsøger at undgå deres ansvar. Det vil vi gerne lave om på. Vores mål er at genskabe tilliden til forsikring. I virkeligheden er det sådan, at næsten alle får den erstatning og hjælp, de har brug for uden problemer, og vi stoler på vores kunder. Forsikringer bør handle om tilliden til hinanden. Derfor siger vi ”Tilliden er gjensidig”.