Få skaden vurderet, før du anmelder
Vil du have en hurtigere og enklere skadebehandling? Få en håndværker til at lave en besigtigelsesrapport, inden du anmelder skaden til os.
Hurtigere sagsbehandling
Vi kan færdigbehandle din sag, så snart vi får besigtigelsesrapporten
Ingen ventetid
Aftal og start reperationen direkte med håndværkeren, efter du har sendt os besigtigelsesrapporten.
Refundering af udgifter
Vi refunderer nødvendige og rimelige omkostninger, hvis skaden er dækket af din forsikring.
Hvorfor kontakte en håndværker?
At kontakte en håndværker direkte, inden du anmelder skaden til os, kan gøre skadebehandlingen både hurtigere og enklere. Ved at få lavet en besigtigelsesrapport af en håndværker kan vi hurtigt afgøre, om skaden er dækket af din forsikring, og du kan gå videre med reperationen uden unødvendig ventetid.
En håndværker kan hjælpe med at vurdere skadens omfang og foreslå de nødvendige reperationer. Hvis skaden er dækket, refunderer vi rimelige og nødvendige udgifter i forbindelse med reperationen. Det gør processen mere effektiv, så du kan få dit hjem tilbage i normal stand hurtigere.Hvordan gør jeg?
- Kontakt en håndværker i dit nærområde eller en du kender. Det kan fx være en VVS'er til rørskader.
- Fortæl dem om skaden, og bed dem udarbejde en besigtigelsesrapport.
- Når rapporten er klar, skal du oprette en skadeanmeldelse hos os og vedhæfte rapporten som dokumentation.
Husk at anmelde din skade.
Så snart du har modtaget besigtigelsesrapporten, skal du huske at anmelde skaden på din forsikring, og oplyse håndværkerens kontaktinformation og vedhæfte rapporten.