Velkommen til Gjensidige
Vi sidder klar til at hjælpe dig på 88 18 69 38 (mandag-torsdag 9-16, fredag 9-14)
Dine erhvervsforsikringer er blevet overdraget til Gjensidige
Godt at se dig!
Vi er glade for at byde dig velkommen til Gjensidige. Det tidligere Sønderjysk Forsikring - nu Forsia Forsikring - har nemlig overdraget deres erhvervskunder til Gjensidige, og dine forsikringer er nu flyttet over til os. Her kan du se, hvad det betyder for dig.
Du får samme gode betjening Både forsikringsrådgivere og assurandører som I kender fra tidligere fortsætter i Gjensidige, så du er sikret samme gode betjening, som du er vant til. Sådan kontakter du os vedr. dine forsikringer og skader Har du spørgsmål til dine forsikringer, får du en skade, eller har du en igangværende skadesag, er vi klar til at hjælpe dig. Find vores nye kontaktoplysninger her på siden. Dine dækninger og betalingsmetode fortsætter uændret Både dine dækninger, og måden du betaler dine forsikringer på, fortsætter uændret, uanset om det er via indbetalingskort eller Betalingsservice. Din opkrævning kan blive forsinket Betaler du normalt i september og/eller oktober måned, kan du opleve, at din opkrævning er forsinket. Vi forventer, at alle opkrævninger er gennemført senest primo november.Få hjælp
Kundeservice & salg
88 18 69 38 service-aabenraa@gjensidige.dk (mandag-torsdag 9.00-16.00, fredag 9.00-14.00)
Mægler
88 18 65 27 maegler-aabenraa@gjensidige.dk (mandag-torsdag 9.00-16.00, fredag 9.00-14.00)
Skade
88 18 65 31skade-aabenraa@gjensidige.dk (mandag-torsdag 9.00-16.00, fredag 9.00-14.00)
Akut skadeservice
70 10 90 09
(Døgnåben)Rejseskade
+45 88 24 73 10alarm@gjensidige.dk (Døgnåben)
Ofte stillede spørgsmål
Ja, med stor sandsynlighed. De fleste dygtige erhvervskollegaer fra det tidligere Sønderjysk Forsikring fortsætter i Gjensidige. Ellers kommer du til at tale med en af vores andre dygtige kollegaer.
Ja, du kan opsige dine forsikringer på vanlig vis. Dvs. til hovedforfald eller ved udløb af flerårig aftale.
I forbindelse med overdragelse af porteføljen til Gjensidige, har vi holdt opkrævningerne tilbage. De fleste opkrævninger forventes at væres sendt ud enten som indbetalingskort eller som BS opkrævning primo oktober.
Vær opmærksom på, at betaler du månedligt vil der være opkrævning for både september og oktober måned.
Har du spørgsmål til opkrævningen så ring venligst til os på 88 18 69 38
Du er fritstillet, som der står i forsikringsbetingelserne, hvis du har fået en præmiestigning, og du kan derfor vælge andet selskab ved dit hovedforfald. Andet selskab skal indsende opsigelse til os.
Ja, indtil policerne flyttes til Gjensidiges betingelser. Ved flytning oplyser vi dig om evt. forskelle i nuværende og fremtidig dækning, så du kan være tryg ved skiftet til Gjensidige.
Nej, dine igangværende skader behandles helt som før overtagelsen, og du har fortsat de samme forsikringsbetingelser.
Gjensidige overtog 1. september 2023 behandlingen af klagehenvendelser fra erhvervskunder i det tidligere Sønderjysk Forsikring.
Alle kunder fra det tidligere Sønderjysk Forsikring kan flyttes til Gjensidiges betingelser ved hovedforfald. Indtil da behandles skader på jeres hidtidige betingelser. Som kunde kan du flyttes over før hovedforfald, hvis du ønsker det.